یکی از ویژگی های بارز بازی «سگ های نگهبان: لژیون» (Watch Dogs: Legion) این است که شما می توانید هر کسی را در شهر لندن، که داستان بازی در آن جریان دارد و با دنیای واقعی متفاوت است، کنترل کنید. «شلی جانسون» (Shelley Johnson)، یکی از تهیه کنندگان بازی، در یک مصاحبه درباره ی این موضوع گفته که زیرساخت و ایده های بازی لژیون به قدری پیچیده اند که «نمی توان آن ها را توصیف کرد.» در ادامه خبر با سخت افزارمگ همراه باشید.

جانسون در ادامه گفت: «لژیون به احتمال زیاد یکی از جاه طلبانه ترین بازی هایی است که یوبی سافت تابه حال به تصویر کشیده. به طور حتم از دیدگاه مدیریتی و خلاقیتی، این بازی یک چالش بزرگ تا به امروز است و به شخصه برای من واقعا چالش برانگیز بوده.»
جانسون در اوایل سال در طی مصاحبه ای با مجله «GameCrate»، گفت که محدودیتی برای کنترل شخصیت های غیرقابل بازی مختلف وجود ندارد و کاربران می توانند کنترل همه ی آن ها را در بازی به دست بگیرند. او گفته که این یک پروسه پرهزینه و وقت گیر بوده تا لژیون را به این سطح بالا برسانند. جانسون توضیح داد: «بازی کردن در نقش هر کدام از شخصیت ها، و تحقق این ایده، کاملا پرهزینه است. این بازی، با توجه به چالش پیش رو، به قدری پیچیده است که نمی توان آن را توصیف کرد.»
ساخت و تست کردن یک بازی در سطح لژیون، به نظر می رسد چالش خیلی بزرگی باشد، و جانسون هم گفت این اولین بازی یوبی سافت بوده که نیازمند نهایت توان انسان برای این کار است. او افزود: «در آینده بازی هایی با مقیاس و پیچیدگی لژیون، ممکن است نیازمند هوش مصنوعی باشند تا بار چالش ها و کار سنگین را به دوش بکشد.»
بازی سگ های نگهبان: لژیون در مارس 2020 (اسفند 98) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار