#حمایت_از_کالای_ایرانی

#استخدام

#پرسپولیس

#لیونل_مسی

#برجام

#افزایش_حقوق_کارمندان

#ترامپ

#سینما

#خاشقجی

#تظاهرات_پاریس

#قیمت_ارز_و_طلا

#حوادث

#بودجه_سال_۹۸

#طرح_ترافیک

#لیگ_برتر_فوتبال

#استقلال

#کره_شمالی

#سال_نو_میلادی

#جام_ملت_های_آسیا

کسب رضایت مسافران و گردشگران سرلوحه برنامه ریزی مدیران

دریافت خبر : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶
کسب رضایت مسافران و گردشگران سرلوحه برنامه ریزی مدیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل / بهنام جو  خطاب به مدیران دستگاه اجرایی عضو ستاد خدمات سفر افزود: برای میزبانی از مسافران تابستانی باید نواقص موجود در تعطیلات عید نوروز را برطرف کنیم و در حوزه تصادفات جاده ای نیز، با برنامه ریزی های درست شاهد کاهش آمار تصادفات نسبت به تابستان سال گذشته باشیم.
وی گفت : با وجود افزایش 35 درصد تردد وسایل نقلیه در نوروز امسال در جاده های مواصلاتی استان اردبیل نسبت به سال گذشته، با کاهش آمار تصادفات به ویژه تصادفات منجر به فوت مواجه هستیم که این موضوع نشان از تلاش دستگاه ها و نهادهای مربوطه در استان اردبیل دارد.
استاندار اردبیل ادامه داد: با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط و ستاد اجرایی خدمات سفر استان، برنامه "اردبیل پاک" انجام می شود و برای زیباسازی چهره شهر ، روش دفع زباله در اردبیل ساماندهی می شود.
وی تصریح کرد: فرآیند جمع آوری و دفع زباله ها از مواردی است که باید توسط شهرداری ها مورد توجه قرار بگیرد تا این سیستم به صورت کاملا دقیق و به روز انجام شود تا مشکلی برای شهروندان و مسافران رخ ندهد.
بهنام جو با ضروری خواندن فرهنگ سازی برای دفع اصولی زباله توسط دستگاه های ذیربط و گردشگران گفت : یکی از عمده ترین مشکلات بخصوص در ایام تعطیلات رهاسازی زباله در محیط زیست است .

[ مشاهده متن کامل کسب رضایت مسافران و گردشگران سرلوحه برنامه ریزی مدیران در خبرگزاری صدا و سیما ]

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@