دنده معکوس؛ Kingdom Come: Deliverance فراتر از انتظار

دریافت خبر : چهار‌شنبه 27 تیر 1397 ساعت 23:17

در فوریه سال 2018 بود که استودیوی تازه کار Warhorse بازی جاه طلبانه خود یعنی Kingdom Come: Deliverance را به بازار عرضه کرد و با بازخورد های متفاوتی رو به رو شد. نظرات به حدی متفاوت بود که سازندگان هم با نمرات بالای سایت هایی مانند IGN و GameSpot مواجه شدند و هم با نمرات پایینی از Game Informer و چند رسانه دیگر. با تمام این مسائل متای بازی از عدد 71 فراتر نرفت و با این که نمره خوب و قابل قبولی برای یک عنوان جدید و استودیویی تازه کار بود اما با یک شاهکار فاصله زیادی داشت.
حتما مطلب پیشین دنده معکوس را به خاطر دارید. مطلبی که سعی شد در آن به بیش از اندازه بها دادن و دست بالاگرفتن نسخه جدید God of War بپردازد. این بار اما قضیه متفاوت است. حالا می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که چرا KCD تا این اندازه دست کم گرفته شد و در خیل بازی های پر سر و صدا دیده نشد. بدون شک KCD یک شاهکار نیست. مشکلات متعدد فنی در گرافیک و فیزیک بازی گیمر را به ستوه می آورد. همان طور که در بررسی دیجیاتو به تمام این مسائل اشاره شد و بازی نتوانست نمره خوبی کسب کند. اما آیا واقعا بازی ضعیف و مشکل داری است؟ به نظر من نه.
تأسیس استودیو وارهورس

بگذارید ابتدا کمی با استودیوی سازنده بازی آشنا شویم. استودیو وارهورس در سال 2011 توسط دنیل واورا و مارتین کلیما در شهر پراگ در جمهوری چک تأسیس شد. شاید نام دنیل واورا چندان برایتان آشنا نباشد اما او کارگردان و طراح ارشد بازی محبوب مافیا و طراح و نویسنده نسخه دوم آن بوده است. مارتین کلیما نیز برای نویسندگی عنوان Dragon's Lair و تأسیس استودیوی ALTAR شناخته شده است. واورا در سال 2009 استودیو 2K را ترک کرد و با تیمی ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@