رژیم غذایی دوران بارداری در طب سنتی

دریافت خبر : چهار‌شنبه 25 مهر 1397 ساعت 18:2
رژیم غذایی دوران بارداری در طب سنتی

برای تکمیل سلامت خود و جنین باید با برنامه مداوم و ملایم، از همه غذاها و میوه هایی که موجود است، حتی المقدور استفاده نماید.

به گزارش جام نیوز ، برای تکمیل سلامت خود و جنین باید با برنامه مداوم و ملایم، از همه غذاها و میوه هایی که موجود است، حتی المقدور استفاده نماید. در طب سنتی توصیه های بسیاری در مورد رژیم غذایی در دوران بارداری شده است که در این قسمت، به بخشی از این توصیه ها می پردازیم.
به گزارش وبسایت فارس ایندکس ، شما می توانید از میوه های زیر استفاده نموده و رژیم غذایی مفیدی را در دوران بارداری داشته باشید.
پنج عدد انجیر و ده عدد آلوی بخارا هر شب خیس کرده و صبح میل کنید. یا برگه هلوو زرد آلو و آلوی بخارا از هر کدام 5 عدد هر شب خیس کرده و صبح میل کنید.
هر روز یک لیوان آب سیب تازه میل کنید. اگر مادر دچار گرمی است، آب سیب و هندوانه و آب لیمو شیرین را با هم مخلوط و روزی سه لیوان میل کند.
میوه های فصل بهار:
 هر روز سیب گلاب یا سیب قندک، زردآلو، آلوی قطره طلا، گوجه سبز، هلو، شلیل، گیلاس، آلبالو، چاغاله بادام که از هر کدام حداقل یک تا 5 عدد میل کند.
میوه های تابستانی:
انگور، انبه، آناناس، هندوانه، شاه توت، توت سیاه، گرمک و طالبی از هر کدام به میزان کم روزانه میل کنید.
میوه های پاییزی:
خربزه، ازگیل، خرمالو، انار، زالزالک و... به میزان روزانه کم میل کنید. میوه های فصل زمستان: انواع مرکبات و... روزانه به میزان کم میل کنید. میوه هایی مانند خرما در تمام فصول، هر روز حداقل سه عدد و از خشکبارها مثل: پسته م، فندق، بادام، کشمش و نخودچی روزانه از هر کدام سه نا هفت عدد میل کنید.
رژیم های غذایی مانند رژیم انگور ، رژیم انبه، ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@