#بودجه_سال_۹۸

#تظاهرات_پاریس

#بسته_حمایتی_دولت

#طرح_زوج_و_فرد

#افزایش_حقوق_کارمندان

#شهرداری_تهران

#خاشقجی

#لیگ_برتر_فوتبال

#حمایت_از_کالای_ایرانی

#طرح_ترافیک

#کره_شمالی

#ترامپ

#برجام

#قیمت_ارز_و_طلا

روابط عمومی ها باید نقطه واسط بین مطالبات مردم و سیستم اجرایی کشور باشند

دریافت خبر : یکشنبه 06 اسفند 1396 ساعت 17:21
روابط عمومی ها باید نقطه واسط بین مطالبات مردم و سیستم اجرایی کشور باشند

پول نیوز - مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : روابط عمومی ها باید نقطه واسط بین مطالبات و انتظارات مردم و سیستم اجرایی کشور باشند و به سمت ارتباط ساختارمند با گروه های مرتبط و عموم مردم بروند .
به گزارش گروه کار و تعاون پول نیوز ،  دکتر روزبه کردونی در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور که با حضور مسعود حیدری مدیرعامل برگزار شد، بر جایگاه روابط عمومی ها به عنوان استراتژیست و برنامه ریز تاکید کرد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه روابط عمومی نباید در جایگاه تدارکات چی و توزیع کننده باشد گفت : روابط عمومی باید فراتر از یک نگاه سنتی از بی هویتی خارج شود و ظرفیت های معقول آن شناخته و به عنوان یک رسانه خاص دیده شود.
وی با اشاره به اینکه نظر تمام سنجی ها می گویند با یک فرسایش امید اجتماعی روبرو هستیم خاطر نشان کرد: در این فضا باید انگیزه قوی داشته باشیم تا کار به صورت منسجم پیش برود و افراد جامعه برای پیشرفت تلاش کنند.
 دکترکردونی خطاب به مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور گفت: می دانم کار در استان ها سخت تر است و کمتر دیده می شود. صدای استان ها در تهران صدای بلندی نیست و این به دلیل آن است که در تهران آنقدر مسئله وجود دارد که مسائل خودش را نشان نمی دهد.
مشاور وزیر تعاون ، کار ورفاه ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@