تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی بر ارائه بهینه خدمات بانکی به مشتریان

دریافت خبر : چهار‌شنبه 27 دی 1396 ساعت 17:2
خبرهای بانکی _ اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد این بانک بر ارائه بهینه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کردند.

به گزارش خبرهای بانکی ، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این همایش سودآوری و ارائه بهترین خدمات بانکی را به مشتریان و سپرده گذاران از اولویت ها و رویکردهای اصلی بانک برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های منسجم صورت گرفته و ارائه سبد محصولات نوین و جدید به مشتریان در نظر داریم بیش از پیش به عنوان یک بانک بین المللی در سطح دنیا شناخته شویم.
وی اظهار کرد: سودآوری و کسب درآمد در حیات نظام های بانکی در دنیا لازم و ضروری است و برنامه ریزی در این مسیر اهمیت بسیاری دارد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که امروزه حضور در عرصه های بین المللی مهم و اثرگذار است گفت: حوزه ارزی و بین الملل نقش اساسی در امور بانکی دارد.
کریمی با اشاره به اهمیت افزایش دانش بانکی، دارابودن اخلاق حرفه ای و توجه به انضباط مالی خاطر نشان کرد: مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش یا کاهش منابع بانکی تاثیرگذار است.
همچنین مسعود خاتونی عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران در این همایش با اشاره به اهمیت ارزیابی و تحلیل عملکرد امور عنوان کرد: با تدوین راهبردها و اهداف تعیین شده، مسیر موفقیت هموار خواهد شد که این موضوع زمینه ارائه خدمات ویژه به مشتریان را فراهم می سازد.
وی در ادامه به وجود است استارت آپ ها و فین تک در فضای جدید ارتباطات و گردش های مالی جدید بانک ها اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک وجود نرم افزارها و اپلیکیشن ها، دنیای جدیدی برای ما خواهند ساخت و باید با ترسیم اهداف و چشم اندازهای تعیین شده در این عرصه به سرعت به سمت و سوی ارائه بهترین خدمات پیش رویم.
خاتونی اظهار کرد: در نظر داریم با کیفی سازی شاخص ها و براساس استانداردهای موجود، عملکرد ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@