#بودجه_سال_۹۸

#تظاهرات_پاریس

#بسته_حمایتی_دولت

#طرح_زوج_و_فرد

#افزایش_حقوق_کارمندان

#شهرداری_تهران

#خاشقجی

#لیگ_برتر_فوتبال

#حمایت_از_کالای_ایرانی

#طرح_ترافیک

#کره_شمالی

#ترامپ

#برجام

#قیمت_ارز_و_طلا

لایک، سیگار عصر جدید

دریافت خبر : سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 0:35

یک بسته ١٠ هزارتایی فالوور در فروردین ٩٧ حدود ٢٠٠ هزارتومان فروخته می شود.
به گزارش شهروند، نخستین بار نهم فوریه سال ٢٠٠٩ بود که فیس بوک گزینه «لایک» را به عنوان یک دکمه مجازی برای کاربرانش فعال کرد. آنها می توانستند با یک کلیک به نوشته ها، عکس ها و ویدیوهای دوستانشان و همچنین انواع تبلیغات و محتوای به اشتراک گذاشته شده در صفحات فیس بوک واکنش نشان بدهند. نوتیفیکیشن قرمزرنگ کنار صفحه نشان می داد هر نوشته یا تصویر و ویدیویی چه تعداد لایک دریافت کرده است.
در ماه ژوئن ٢٠١٠ این قابلیت علاوه بر پست ها به بخش نظرات هم توسعه پیدا کرد. اختراع گزینه لایک بعدها این پرسش را پیش کشید که چرا در مقابل گزینه لایک و به اصطلاح تایید، گزینه مقابل آن و اظهار مخالفت پیش بینی نشده است. فیس بوک نظرسنجی های گسترده ای درباره پیش بینی چنین قابلیتی انجام داد و درنهایت شکلک های (اموجی) خندان، گریان، عصبانی و غمگین در سال ٢٠١٦ به صفحات فیس بوک اضافه شدند.
در سال های گذشته لایک به عنوان یکی از پلاگین های شبکه اجتماعی فیس بوک در وب سایت های دیگر هم مورد استفاده قرار گرفته است؛ درواقع کاربران می توانند از طریق این قابلیت نسبت به فعالیت و کسب و کار و حتی مطالب منتشرشده در سایت های مختلف واکنش نشان بدهند. اگر چه در ابتدای کار به نظر می رسید این قابلیت یعنی پیش بینی دکمه مجازی لایک ایده ای برای تعاملی کردن فضای شبکه اجتماعی فیس بوک است، اما بعدها گردآوری طراحی هدفمند بسته های تبلیغاتی تجاری در صفحات کاربران در فیس بوک نشان داد که این قابلیت و کلیک کردن بر همان گزینه ساده لایک تا چه اندازه می تواند اطلاعات دقیقی در زمینه شناخت بخشی از ویژگی های شخصیتی و ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@