#بودجه_سال_۹۸

#تظاهرات_پاریس

#بسته_حمایتی_دولت

#طرح_زوج_و_فرد

#افزایش_حقوق_کارمندان

#شهرداری_تهران

#خاشقجی

#لیگ_برتر_فوتبال

#حمایت_از_کالای_ایرانی

#طرح_ترافیک

#کره_شمالی

#ترامپ

#برجام

#قیمت_ارز_و_طلا

جلیلی، نماینده مراغه: مخالفت با حذف آزمون ها ایستادن مقابل سند تحول بنیادین است

دریافت خبر : چهار‌شنبه 02 اسفند 1396 ساعت 14:37
جلیلی، نماینده مراغه: مخالفت با حذف آزمون ها ایستادن مقابل سند تحول بنیادین است

تهران(پانا) - نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی معتقد است مخالفت با طرح حذف آزمون های مدارس خاص، ایستادن مقابل سند تحول بنیادین است.
علی جلیلی، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پانا علت اصلی مخالفت نمایندگان مجلس با طرح حذف آزمون از مدارس خاص را اطلاعات اندک برخی از نمایندگان مجلس از این طرح دانست و تصریح کرد: بعضی از نمایندگان به طور کامل به این مساله واقف نیستند. بنده فکر می کنم دوستان ما در مجلس ناخواسته در مقابل سند تحول بنیادین ایستاده اند. البته اگر این طرح ابتدا به صورت پژوهشی مطرح و سپس وارد فاز اجرا می شد، نمایندگان مجلس نیز از این طرح آگاه و به طور حتم از آن حمایت می کردند.
وی ادامه داد: سند تحول بنیادین نظام آموزشی می گوید باید در دوره ابتدایی نظام آموزشی به صورت توصیفی باشد، اما سیستم آموزشی ما به گونه ای است که بار آزمون ها و کلاس های آموزش تست زنی روز به روز بیشتر می شود که این روند صریحا متضاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
جلیلی اجرای این طرح را برای نظام آموزشی مفید دانست و افزود: آموزش و پرورش اقدامات بسیار خوبی در زمینه حذف این آزمون ها انجام داده است و این اقدامات باید تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شود.
وی در پایان تصریح کرد: اگر ما احساسات و ندای قلبی اولیای دانش آموزان را بشنویم و مشکلات روحی دانش آموزان را که متاثر از فضای کنونی است، درک کنیم، قطعا با نظام آموزشی فعلی که مبتنی بر سنجش و آزمون است، همراستا نخواهیم شد.

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@