#کارت_سوخت

#جلیقه_زردها

#یارانه_نقدی

#جام_ملت_های_آسیا

#بودجه_سال_۹۸

#تظاهرات_پاریس

#طرح_زوج_و_فرد

#افزایش_حقوق_کارمندان

#خاشقجی

#لیگ_برتر_فوتبال

#حمایت_از_کالای_ایرانی

#طرح_ترافیک

#کره_شمالی

#ترامپ

#برجام

#قیمت_ارز_و_طلا

مصرف سبزیجات خام در مسافرت ممنوع

دریافت خبر : یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 11:29
مصرف سبزیجات خام در مسافرت ممنوع

پول نیوز - حفظ رژیم غذایی متعادل در سفر، موضوعی است که معمولا به دلیل وجود برنامه های متعدد و خارج شدن زندگی از ریتم معمول فراموش می شود.این در حالی است که تغذیه نقش بسیار مهمی در حفظ انرژی افراد در سفر دارد.
نوروز بهترین زمان سفر برای ایرانی هاست و بسیاری از افراد سفرهای طولانی و سفر به شهرهای دورتر از محل زندگی را به تعطیلات نوروزی موکول می کنند. داشتن تغذیه مناسب و حفظ آب بدن در سفرهای طولانی اهمیت به مراتب بیشتری پیدا می کند. گاهی به هم ریختن برنامه منظم غذایی یا کمبود بخشی از مواد مغذی در بدن، ممکن است سیستم ایمنی را تضعیف کند و مشکلاتی برای سلامت افراد در سفر یا بعد از آن به وجود آورد. بنابراین بهتر است قبل و هنگام سفر، زمانی را برای برنامه ریزی تغذیه ای در کنار گشت و گذار در نظر بگیرید.
اهمیت صبحانه در سفر
معمولا در سفر به دلیل وجود برنامه های متعدد و تغییر زمان خواب و وعده های غذایی، وعده صبحانه از قلم می افتد. این در حالی است که صبحانه در روزهای عادی وعده ای بسیار مهم به شمار می رود و در سفر خوردن صبحانه کامل، اهمیت دو چندان دارد. بنابراین بهتر است زمان مناسبی را برای صرف صبحانه در نظر بگیرید و از مواد غذایی مقوی در این وعده استفاده کنید. علاوه بر این، به دلیل کمبود زمان در سفر اگر چند واحد میوه یا آبمیوه برای وعده صبحانه در نظر بگیرید، می توانید ویتامین روزانه مورد نیاز بدن را بخوبی تامین کنید.بهتر است صبحانه کاملی در سفر مصرف کنید که شامل مواد پروتئینی مثل تخم مرغ و قارچ باشد. در مقابل تا جای ممکن سعی کنید شکر کمتری مصرف کنید.هرچه مواد غذایی تازه تر و ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@