حجم بالای شکایت مردم از اپراتورهای اینترنتی

دریافت خبر : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 17:57

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: این سازمان در حال مانیتورینگ و نظارت موردی نحوه اجرای مصوبه جدید اینترنت است و به زودی گزارشی از روند اجرای این مصوبه را اعلام می کند.
نسترن محسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، درمورد نارضایتی برخی کاربران از کیفیت سرویس اینترنت با آغاز اجرای مصوبه اینترنت غیرحجمی (مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات) اظهار داشت: بخش نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) پس از ابلاغ مصوبه جدید اینترنت، بسیار عمیق تر در حال نظارت و مانیتورینگ ارائه سرویس از سوی اپراتورها است و ادعا از سوی کاربران نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی با تاکید براینکه اعتراض مشترکان از کیفیت سرویس دریافتی را نادیده نمی گیریم، افزود: هم اکنون هم سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۵ و هم امکان مکاتبه مستقیم برای کاربران وجود دارد که می توانند از این طریق نقطه نظرات خود را منعکس کرده و یا شکایت کنند.
محسنی با اشاره به اینکه در مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بر تضمین ۹۵ درصدی زمان بر سرعتی که کاربر تقاضا دارد و حجمی که دریافت می کند، تاکید شده است، در مورد نحوه نظارت و میزان شکایت از کندی سرعت و کیفیت اینترنت گفت: یقینا شکایت و نقطه نظرات در این مورد زیاد است و روزانه درصد بالایی از حجم فعالیت بخش نظارت رگولاتوری، رفع دغدغه مردم از سرویس اینترنت است که بخشی از آن نیز به مصوبه جدید اینترنت اختصاص دارد.
معاون رگولاتوری با تاکید براینکه در این مصوبه، موضوع کیفیت اینترنت بسیار عمیق تر از مصوبات قبلی دیده شده است، گفت: احساس کاربر به وجود مشکل در کیفیت سرویس دریافتی باید به صورت فنی بررسی شود و صرفا به یک ادعا ...

اخبار پیشنهادی:
    •   
    • به اشتراک گذاری :
    • facebook
    •  
    • twitter
    •  
    • کلوب
    •  
    • فیس نما
    •  
    • لینکیداین
    •  
    • googleplus
    •  
    • googleplus
    •  
    • telegram
    اشتراک در خبرنامه تی نیوز

    با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

    @

    آخرین اخبار عمومیبستن

    مشاهده همه اخباراخبار عمومی ←

    آخرین اخبار آی تی آنالایز بستن

    • سازمان بازرسی: مسوولان ایرانسل قول داده بودند

    • تشدید برخورد با سایت های شرط بندی

    • تداوم معضل پیش فروش اینترنتی خودرو تداوم معضل پیش فروش اینترنتی خودرو
      طرح پیش فروش اینترنتی ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر که چهارشنبه هفته گذشته مرحله نخست آن آغاز شد، امروز(یکشنبه) در حالی دومین مرحله آن کلید خورد...

    • رونمایی از کارتخوان های جدید در پمپ بنزین ها

    • وزیر راه: برخی دستگاه ها اطلاعات فروشی می کنند

    • دولت دنبال احیای دوباره کارت سوخت!

    • ایجاد سامانه جدید برای معاملات ارزی!

    • اپلیکیشن ها، پیک های سنتی را ورشکست کرده اند

    • ایجاد سامانه ارتباط معاونت پرستاری با بیماران

    • گرانی ۱۲.۵ درصدی نرخ خدمات دفاتر الکترونیکی شهر

    • چرا فیلترینگ تلگرام شکست خورد؟

    • شعر خرم آبادی در انتقاد از تلگرام طلایی

    مشاهده همه اخباراخبار آی تی آنالایز←