تحریم برندبازها و ناکامی سوپراستارها

دریافت خبر : شنبه 30 تیر 1397 ساعت 8:39
آیا با برگشت محدودیت های تجاری نمایندگی های پوشاک خارجی در ایران می مانند؟

شهروند| تب پوشیدن لباس مارک دار در جامعه امروز ایران، فراگیر شده است. اگر تا همین چند سال پیش فقط قشر خاصی از جامعه به دنبال پوشیدن لباس های مارک دار و خاص بودند اما امروزه با گسترش نمایندگی برندهای مختلف و سهولت سفر به کشورهای همسایه برای تهیه پوشاک های مارک دار باعث شده اغلب اقشار جامعه ازجمله جوانان فارغ از طبقه مالی شان به دنبال پوشیدن لباس های مارک دار باشند.
این موضوع درحالی رخ می دهد که حالا معلوم نیست با برگشت تحریم ها، آیا فروشگاه های خارجی می توانند همچنان در ایران پوشاک برندشان را بفروشند یا نه؟ البته این روزها پوشیدن لباس مارک دار چندان هم کار سختی نیست و نیاز به هزینه گزافی ندارد چون شما می توانید از فروشگاه هایی خرید کنید که لباس های فیک مارک های معتبر را با قیمت پایین می فروشند درحالی که تشخیص اصل نبودن محصولاتشان هم کار آسانی نیست. مصداق این ادعا گفته محمد مهدی رئیس زاده، دبیر انجمن صنایع نساجی است که می گوید بیشتر از ٩٠ درصد پوشاکی که در ایران با عنوان برندهای بزرگ عرضه می شوند، تقلبی است.
ژست مارک پوشی!
یک دهه بیشتر نمی شود که تب مارک پوشیدن در جامعه ایرانی بالا گرفته است. تا قبل از این که شبکه های مجازی پای خود را به خانه های ایرانی باز کنند، این طور به نظر می رسید که فقط قشر مرفه جامعه هستند که می توانند از برندهای گران خارجی پوشاک و البسه خود را تهیه و برای مارک پوشیدن، حداقل باید به کشورهای همسایه سفر کنند. این روزها اما اوضاع خیلی فرق کرده است. شاید خیلی سال پیش بود که لباس و کیف و کفش مارک دار فقط از طرف قشرهای رده بالای ایرانی مورد استفاده قرار می گرفت و بقیه اقشار جامعه تنها نامی از برندهای ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@