سرانجام کار خرده فروشی در عصر آمازون به کجا خواهد رسید؟ (بخش دوم و پایانی)

دریافت خبر : یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 16:47
در بخش دوم از بررسی عملکرد خرده فروشی های سنتی، نگاهی به راهکارهای اصلی آنها برای بقا در دنیای مدرن خواهیم داشت.

واربی اکنون بالغ بر ۶۰ فروشگاه را اداره می کند و سه فروشگاه جدید در سه محل متفاوت به طور همزمان افتتاح کرده است: میلواکی ، فورت ورث ، تکزاس . تحلیلگران هاروارد تخمین می زنند که شرکت درآمدی ۲۵۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ خواهد داشت. هرچه محدوده ی شرکت بزرگ تر شود کنترل و نگهداری آن برای بلومنتال و گیلبوا سخت تر خواهد شد. شرکت قبل از اینکه شعبه های جدید و ریسکی افتتاح کند، به جای مغازه های گران قیمت از مغازه های ارزان استفاده می کند تا شرایط را بسنجد.
اگر شرایط به خوبی پیش رفت آن ها کار فروشگاه را توسعه می دهند. تیم واربی پارکر هر فروشگاه را منحصر و خاص کرده است. نوشیدنی های بدون الکل ورنور که نوشیدنی محبوب میشیگان است در فروشگاه دیترویت سرو می شود. این فروشگاه که یک تولیدکننده نوشیدنی ۱۵۱ ساله است، قبلا یک داروخانه بود. کف فروشگاه میامی که در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد، شبیه خطوط شنای استخر نقاشی شده است تا وقتی دوربین ها از مشتری ها با عینک آفتابی عکس می گیرند این حس القا شود که آن ها در استخر هستند. مشتریان می توانند این عکس ها را در رسانه اجتماعی منتشر کنند.
خرده فروشی های بزرگ و برندهای مشتری های دیجیتال، هردو به واربی پارکر به عنوان الگو نگاه می کنند و سعی دارند از آن تقلید کنند؛ حتی با مهندسی معکوس. آن ها معتقدند که هسته ی اصلی واربی پارکر،  تجارب و احساسات خاصی است که در حین خرید به مشتری القا می شود. البته فشن کردن فروشگاه ها و استفاده از چوب و دکور فوق العاده و استخدام کارکنان شیک پوش شما را به واربی پارکر تبدیل نخواهد کرد؛ همانطور که اگر کف فروشگاه خود را به رنگ سفید در بیاورید، شرکت اپل نخواهید شد. تکیه بر جذابیت های ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@