توسعه صادرات فرش دستباف در گرو تبلیغات

دریافت خبر : جمعه 22 دی 1396 ساعت 11:17

توسعه صادرات فرش دستباف در گرو تبلیغات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ محمدرضا عابد افزود: توسعه فرهنگ استفاده از فرش دستباف از طریق تبلیغات باید در دستور کار قرار گیرد که در دولت یازدهم در این زمینه اقدام هایی صورت گرفت اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.
وی با بیان اینکه انتظار می رود برای سال آینده اعتباری برای تبلیغات فرش ایرانی در دنیا از سوی دولت اختصاص یابد، اظهار داشت: از طریق تجار و صادرکنندگان خارج از کشور مقرر شده شرکت های تبلیغاتی نسبت به معرفی انواع فرش ایرانی و فرهنگ استفاده از فرش دستباف در کشورهای اروپایی تبلیغاتی ارائه کنند تا صادرات فرش ایران بیش ازپیش توسعه یابد.
مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران مهمترین عوامل افزایش صادرات فرش را افزایش میزان برابری پول ملی با ارزهای خارجی، فعالیت صادرکنندگان فرش در بازار های جدید ، طراحی و تولید فرش بر اساس سلیقه بازار و افزایش تقاضا برای خرید فرش دست دوم بیان کرد.
وی ادامه داد : بیشترین مشتریان فرش ایران امریکا و کشورهای آمریکای لاتین هستند علاوه براین با رونق بازارهای سنتی میزان خرید کشورهای اروپایی نیز افزایش یافته است.
عابد در پایان یادآور شد: در برخی از بازارهای جهانی نیز به دلیل مسائل سیاسی مشکلاتی بر سر راه صادرات فرش ایران به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس به وجود آمده است.

اخبار پیشنهادی:
    توسعه صادرات فرش دستباف در گرو تبلیغات
    •   
    • به اشتراک گذاری :
    • facebook
    •  
    • twitter
    •  
    • کلوب
    •  
    • افسران
    •  
    • فیس نما
    •  
    • لینکیداین
    •  
    • googleplus
    •  
    • googleplus
    •  
    • telegram
    اشتراک در خبرنامه تی نیوز

    با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

    @

    آخرین اخبار اجتماعیبستن

    مشاهده همه اخباراخبار اجتماعی ←

    آخرین اخبار واحد مرکزی خبر بستن

    مشاهده همه اخباراخبار واحد مرکزی خبر←