چهار بازیگر اصلی تجارت تبلیغ درپیام رسان ها

دریافت خبر : چهار‌شنبه 02 خرداد 1397 ساعت 22:5
چهار بازیگر اصلی تجارت تبلیغ درپیام رسان ها

مدیر کانال یک شغل ثابت با درآمد متغیر 300 هزار تومان تا 30 میلیون تومان در ماه است، اما مغفول ماندن اهمیت صنعت تبلیغات باعث شده بین 15 هزار تا 30 هزار شغل در معرض حذف قرار بگیرند.
به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، تجربه تلگرام نشان داد یک پیام رسان چگونه می تواند در تمامی بخش های زندگی افراد یک جامعه رسوخ کند و البته بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار و گسترده در کشور نیز باشد. از مشاغلی که در قالب های جدید به روز شده اند تا مشاغلی که از نو ایجاد می شوند.
*شکل گیری مشاغل جدید کانون های تبلیغاتی و کانال داری در پیام رسان
فراهم شدن بسترهای نوین بازاریابی و تبلیغ کالا و خدمات برای تمامی مشاغل از جمله سنتی و خانگی از نتایج فضای جدید ایجاد شده بود. تجارتی که پیش بینی می شود گردش مالی 5 میلیارد تومانی روزانه دارد.
همچنین در این بستر مشاغل جدیدی در قالب کانون های تبلیغاتی و کانال داری ایجاد شد که خاص این فضا بود و این مشاغل امروز یکی از کسب و کارهای مهم و تاثیرگذار در پیام رسان به حساب می آیند.
در این گزارش با بررسی زیست بوم اقتصادی پیام رسان ها، جزییات کسب و کارهای تبلیغاتی و کانال داری در این شبکه ها شرح داده می شود.
*4 بازیگر تجارت تبلیغ در تلگرام
اکوسیستم تبلیغات در پیام رسان ها از 4 گروه اصلی سفارش دهندگان تبلیغات، توزیع کنندگان تبلیغات، مدیران کانال و کاربران تشکیل شده است.
گروه سفارش دهندگان تبلیغات، سه نوع سفارش دهندگان تبلیغات در تلگرام وجود دارد. سفارش دهندگان رسمی (متشکل از سازمان ها، بانک ها و شرکت ها)، سفارش دهندگان غیررسمی (سفارش تبلیغ کانال به کانال)، سفارش دهندگان غیرمجاز (سایت های شرط بندی، قمار و ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@