حذف دلالی، ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان؛ ۳شاخصه اصلی

دریافت خبر : یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 19:0
حذف دلالی، ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان؛ ۳شاخصه اصلی

به گزارش خبرگزاری مهر ، مجتبی یزدانی گفت: «حذف رانت خواری و دلالی»، «ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در میادین و بازارها» و «جلب رضایتمندی شهروندان» سه مولفه شاخص این سازمان است که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، باید حفظ و تقویت شود.
وی انضباط مالی و اداری را از دیگر ویژگی های سازمان مدیریت میادین دانست و اظهار کرد: سرعت و دقت در ارائه آمار و اطلاعات، در کنار تسریع در روند ساخت و ساز و تجهیز بازارهای میوه و تره بار، از جمله مشخصه های متمایز این سازمان است.
یزدانی با اشاره به جایگاه رفیع جانبازان و لزوم تکریم سالمندان، تصریح کرد: بسترسازی برای حضور جانبازان عزیز و سالمندان محترم در فضاهای شهری و مراکز عمومی یک اصل است که در این راه، سازمان مدیریت میادین با انجام اقداماتی همچون ایجاد رمپ های مخصوص این عزیزان و اجرای طرح همیار مشتری پیشقدم بوده است.
همچنین سید سعید راد، مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین با تاکید بر حفظ و تقویت شفافیت، سلامت، قاطعیت و مبارزه با رانت خواری در این سازمان، از «مشتری مداری» و «اخلاق محوری» به عنوان دو اصل اساسی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان نام برد.

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@