74104 تماس مردمی درسامانه متمرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان ثبت شد

دریافت خبر : یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 20:29
74104 تماس مردمی درسامانه متمرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان ثبت شد

رشت-خبرنگاررسالت:
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان گیلان مراسم یک سالگی فعالیت سامانه متمرکزارتباطات مردمی 122آبفای گیلان باحضورقائم مقام ومعاونین شرکت برگزارشد مهندس نیزه بازقائم مقام مدیر عامل این شرکت در سالگرد استقرار سامانه متمرکز ارتباطات مردمی 122 این شرکت گفت:هر جا و در هر جلسه مدیرعامل و ارکان شرکت از 122 صحبت می کنند، مایه افتخار است مرکزی که یک سال فعالیت نموده توانسته به خوبی هم در داخل و هم در خارج از شرکت عملکرد بسیار مناسبی داشته باشدناطقی رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122این شرکت نیزدر سالگرد این سامانه متمرکز ضمن تشکر از مدیرعامل، قائم مقام و معاونین و اعضا کارگروه مربوطه برای راه اندازی و بهره برداری ازمرکز 122 گفت: این اقدام موجب شد مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان جزء 6 شرکت برتر در زمینه مرکز ارتباطات مردمی 122 بین شرکت های آب و فاضلاب کشور و همچنین از اولین مراکز ارائه خدمت فروش غیرحضوری انشعاب آب و فاضلاب باشد.ناطقی تعداد اپراتورهای مرکز را 12نفر عنوان کرد که به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماس ها هستند .

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@