کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد، آمار واطلاعات آماده رسیدگی به شکایات

واحد مرکزی خبر چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۱
کمیته نظارت وارزیابی عملکرد، آمار واطلاعات با سامانه ۱۲۴ آماده رسیدگی به شکایات درنوروز ۹۸ است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، باقر فرهادی رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد و آمار و اطلاعات با تاکید بر اهمیت توجه جدی به جلب رضایت گردشگران و ارائه خدمات با کیفیت در نوروز 98 گفت:تلاش کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد و آمار و اطلاعات بررسی وضعیت خدمات دهی، سنجش میزان رضایتمندی و رسیدگی به شکایات در سریعترین زمان است و این کمیته با حضور نمایندگان دیگر کمیته ها به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات است.
وی افزود: سامانه124 برای پاسخگویی به شکایات در نظر گرفته شده و پس از تماس با این سامانه با ثبت موضوع شکایت توسط اپراتور، ارتباط بین کارشناسان با تماس گیرنده برقرار می شود و در کمترین زمان به شکایت رسیدگی شده و نتیجه به تماس گیرنده اعلام می شود.
فرهادی تصریح کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع بر نحوه پاسخگویی به شکایات کارشناسان نیز نظارت می شود و نتایج این رسیدگی ها به ستاد نوروزی اعلام خواهد شد.
در اولین جلسه کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد و آمار و اطلاعات، نمایندگان کمیته های پشتیبانی، بحران، نظارت بر نرخ خدمات، فرهنگی و اجتماعی، تشریفات، اسکان و خدمات رفاهی، حمل و نقل هوایی و دریایی، امنیتی و انتظامی، تبلیغات و اطلاع رسانی و حقوقی حضور داشتند.