ماجرای تبلیغ سردوش حاشیه ساز در صدا و سیما

خبر خودرو شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۹

روزنامه «فرهیختگان» در گزارشی به بررسی تبلیغات محصولات بهداشتی بی مجوز در رسانه ملی پرداخته است.
سال هاست تبلیغات سلامت محور و بهداشتی در شبکه های مختلف صداوسیما پخش می شود که نه تنها درمان و کارایی لازم را ندارد، بلکه از مجوز سازمان غذا و دارو هم بی بهره است. این تبلیغات به واسطه حضور برخی بازیکنان ورزشی و سلبریتی ها توانسته مشتریان بسیاری برای خود جذب کند که فقط صِرف اعتماد به رسانه ملی هزینه های سنگینی برای خرید محصولات پرداخت می کنند، در حالی که براساس مطالعات علمی و تحقیقات پزشکی رشد مجدد ریشه مو و رویش دوباره برای افراد مبتلا به طاسی باورکردنی و موردتایید پزشکان نیست، اما برخی از مردم ساده لوح فقط به خاطر اینکه این تبلیغات از تلویزیون پخش می شود، تصور می کنند واقعیت دارد و تازه بعد از چند دوره خرید و مصرف متوجه عدم کارایی آن می شوند.
سردوش حاشیه ساز
اخیرا در رسانه ملی آگهی سردوش های کاهنده مصرف آب و افزایش دهنده فشار پخش می شود؛ علی رغم تنوع برندها و قیمت این محصول در بازار بسیاری از مردم به دلیل آشنایی با نام این سردوش در رسانه ملی برای خرید آن به بازار مراجعه کرد ه اند و نسبت به سایر برندهای مشابه چشم خود را بستند به همین دلیل جزء محصولات پرمشتری قلمداد شد اما پس از اندکی بسیاری از خریداران نسبت به کیفیت این کالا معترض شدند زیرا آنچه در تلویزیون دیده بودند با آنچه در منزل نصب کردند زمین تا آسمان متفاوت بود.
سردوش... به دلیل پخش تبلیغات مستمر در رسانه ملی، کمبود فشار آب و هزینه های سرسام آور قبض آب مشتریان بسیاری از سراسر کشور برای خود جذب کرد اما خیلی زود خصوصا در فضای مجازی شواهدی منتشر شد مبنی بر اینکه ...

سرخط اخبار