#بودجه_سال_۹۸

#برجام

#طرح_ترافیک

#پرسپولیس

#افزایش_حقوق_کارمندان

#جام_ملت_های_آسیا

#سال_نو_میلادی

#کره_شمالی

#قیمت_ارز_و_طلا

#تظاهرات_پاریس

#استقلال

#لیگ_برتر_فوتبال

#استخدام

#خاشقجی

#حمایت_از_کالای_ایرانی

#سینما

#ترامپ

#حوادث

#لیونل_مسی

آمار برنامه های رمضان رسانه ملی

دریافت خبر : یکشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳
بر اساس تازه ترین نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی، در ده روز آخر ماه مبارک رمضان، 76 درصد مردم بیننده حداقل یکی از برنامه ها و مجموعه های رسانه ملی بوده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
علی طلوعی رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی در نشست بررسی فرآیند نظرسنجی و اعلام آمارهای دقیق و رفع شبهه هایی که این روزها درباره نتایج حضور بینندگان تلویزیونی و استقبال از برنامه ها و سریال های رمضانی مطرح می شود به آخرین یافته های گروه پژوهشی تحقیقاتی رسانه ملی در دهه آخر رمضان اشاره کرد و گفت: طبق آخرین یافته ها 76 درصد در ماه رمضان برنامه ها و سریال های تلویزیونی ما را دیدند و 23.7 هم از تلویزیون استقبال نکردند.
این آمارها نشان می دهد مخاطب ما به طور متوسط دو ساعت و 27 دقیقه در شبانه روز پای تماشای برنامه های تلویزیونی بوده و در این بین پربیننده ترین برنامه تاکشویی اختصاص به "ماه عسل" دارد که 55.5 در سطح بیننده داشته است.
"خندوانه" با توجه به پخش 13 قسمت در ماه رمضان رده دوم پربیننده ترین ویژه برنامه تلویزیونی را از آن خود کرده است.
30 ردصد از برنامه "ترتیل خوانی" استقبال کردند و 23.5 درصد پای سخنرانی های مذهبی نشستند.
همچنین برنامه های استیجی هم آمار نسبتا مطلوبی برجای گذاشت که در بین آنها "جشن رمضان" به عنوان پربیننده ترین برنامه انتخاب شد.

دانلود

[ مشاهده متن کامل آمار برنامه های رمضان رسانه ملی در شبکه خبر ]

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@