برندسازی مشکل لوازم التحریر ایرانی

دریافت خبر : شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 4:5
برندسازی مشکل لوازم التحریر ایرانی

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار گفت: به مردم قول می دهیم در بحث کیفیت لوازم التحریر ایرانی در مقایسه با پولی که پرداخت می کنند، ضرر نکرده و کیفیت آنها قابل قبول است.
به گزارش تسنیم، موسی فرزانیان- رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار با تاکید بر اینکه در سال های اخیر با توجه به مطرح شدن موضوع حمایت از تولید ملی، خانواده هابه خرید کالای ایرانی اعتماد کرده اند همچنین در آستانه بازگشایی مدارس کمبودی برای عرضه لوازم التحریر وجود ندارد، بیان کرد: در دو سال اخیر به دلیل حمایت از تولید داخل سهم تولید داخلی لوازم التحریر به 40 درصد رسیده است و 60 درصد محصولات وارداتی است به عنوان مثال در بحث چوب مداد و نوک خودکار وابسته به واردات هستیم.
وی ادامه داد: در بحث فرهنگ سازی استفاده از لوازم التحریر ایرانی در حوزه برندسازی مشکل داریم و خانواده ها باید همراهی کنند مثلا اگر مداد را با عنوان برند ایرانی عرضه کنیم خانواده ها از آن استقبال نمی کنند و تولیدکننده های داخل برای فروش آسانتر بر روی تولیدات خود عنوان برند خارجی را درج می کنند اما باید بگویم که کیفیت لوازم التحریر ایران در حدود 60 تا 70 درصد قابل قبول است و خانواده ها باید ترغیب شوند که از برند ایرانی استفاده کنند.

مداد، خودکار و پاک کن ایرانی قابل رقابت با محصولات خارجی
رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار گفت: به مردم قول می دهیم در بحث کیفیت لوازم التحریر ایرانی در مقایسه با پولی که پرداخت می کنند، ضرر نکرده و کیفیت آنها قابل قبول است.در مداد، پاک کن و خودکار کالاهای ایرانی به لحاظ کیفیت و قیمت وضعیت بسیار خوبی دارند و قابل رقابت با محصولات خارجی هستند همچنین در دو سال اخیر که ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@