تهیه دستورالعمل تکریم ارباب رجوع توسط قوه قضاییه

دریافت خبر : دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 10:55
تهیه دستورالعمل تکریم ارباب رجوع توسط قوه قضاییه

آناهیتا یاوری
عصراقتصاد: صد و هجدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته تشکیل شد. حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: فراموش نکنیم که در آغاز سال 1359 که کشور تماماً محاصره بود و دشمنان یک جنگ تمام عیار و جنگ داخلی را هم توسط گروهک ها ایجاد کرده بودند، اما مردم با جهاد توانستند تمام جریان های تروریستی را به خوبی پاسخ دهند و پشت سر بگذارند. امیدوارم اینها را فراموش نکنیم و بدانیم که این ملت چه اتفاق بزرگی را رقم زده است.
معاون اول قوه قضاییه افزود: مردم انتظار دارند که قوه قضاییه به حقوق عامه بیشتر ورود کند. قوه قضاییه توسط دادستانی و بازرسی کل کشور از سال های قبل و امسال تلاش کرده که این موارد را احصاء و اولویت بندی کند به تناسب اولویت به آن بپردازد.
تهیه دستورالعمل تکریم ارباب رجوع
محسنی اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگار عصر اقتصاد در خصوص برنامه های قوه قضاییه برای برخورد های تند مسئولین و کارکنان دادگاه ها با مراجعه کنندگان که افراد گرفتار و درگیر با مشکلات هستند، گفت: یکسری از مردم گرفتار هستند اما یکسری افرادی هستند که گرفتاری ایجاد می کنند و حتی محیط دادگستری را درگیر می کنند، قضات خویشتنداری می کنند اما آنها هم انسان هستند. قدری خود را جای آنها بگذارید، یک روز از صبح تا شب به یکی از شعباتی که به درگیری ها و قتل ها و ... رسیدگی می کند بروید و فقط آنجا بنشینید، آن زمان متوجه خواهید شد که کار سختی است.
سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: اما در این خصوص مکرر رئیس قوه قضاییه و معاونت فرهنگی قوه قضاییه با برنامه هایی توصیه کردند که در جلسات درس اخلاق مطرح ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@