#بودجه_سال_۹۸

#تظاهرات_پاریس

#بسته_حمایتی_دولت

#طرح_زوج_و_فرد

#افزایش_حقوق_کارمندان

#شهرداری_تهران

#خاشقجی

#لیگ_برتر_فوتبال

#حمایت_از_کالای_ایرانی

#طرح_ترافیک

#کره_شمالی

#ترامپ

#برجام

#قیمت_ارز_و_طلا

مقایسه ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت

دریافت خبر : چهار‌شنبه 24 آبان 1396 ساعت 6:8
مقایسه ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت
هدف از پژوهش حاضر، مقایسه اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش ­آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت می باشد.

چکیده
هدف از پژوهش حاضر، مقایسه اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش ­آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت می باشد. این پژوهش توصیفی و از نوع علی- مقایسه ای بوده و جامعه آماری آن، شامل کلیه دانش ­آموزان سوم راهنمایی مدارس(نو و قدیم ساخت) شهر اردبیل در سال تحصیلی 1393 می باشد. آزمودنی های پژوهش شامل 60 نفر از دانش ­آموزان این مدارس بوده که با استفاده از روش نمونه­ گیری خوشه ای چند مرحله ­ای انتخاب شده اند. برای جمع آوری داده ها ازمقیاس فرسودگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه استفاده شده است. نتایج تحلیل واریانس چند متغیری (MANOVA) نشان داد که بین دانش ­آموزان مدارس نو و قدیم ساخت در اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی تفاوت معناداری وجود دارد (P
کلیدواژه ها: مدارس نو و قدیم ساخت؛ فرسودگی تحصیلی؛ اشتیاق به مدرسه
نویسنده:
حجت اله رشید کلویر: استادیار گروه معماری، دانشگاه محقق اردبیلی
فصلنامه روان شناسی مدرسه - دوره 4، شماره 4 (پیاپی 16)، زمستان 1394.
برای مشاهده کامل مقاله روی فایل مقابل کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@