توضیحات کمپانی Bluepoint پیرامون روند ساخت ریمستر بازی های قدیمی

دریافت خبر : شنبه 23 دی 1396 ساعت 23:36
هم زمان با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه ریسمتر بازی Shadow of the Colossus، کمپانی بلوپویت توضیحاتی پیرامون روند ساخت ریمستر بازی های قدیمی ارائه کرده است.

کمپانی بلوپوینت ( Bluepoint ) را شاید بتوان یکی از شناخته شده ترین کمپانی های سازنده نسخه های ریسمتر بازی های قدیمی دانست؛ چرا که این کمپانی در طول سالیان نسخه های بازسازی شده بازی های قدیمی زیادی مانند سه گانه Uncharted: The Nathan Drake Collection ، بازی Gravity Rush و نیز بازی God of War را برای کنسول های نسل جدید ارائه کرده است. اگرچه بازی های ریمستر شده معمولاً آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی گیرند، اما از طرفی هم نمی توان هنر و مهارتی را که کمپانی بلوپوینت در ساخت این نسخه از بازی ها از خود نشان داده است نادیده گرفت.
در همین راستا کمپانی سونی به تازگی ویدئوی جدیدی با محوریت توضیحات اعضای کمپانی بلوپوینت پیرامون روند ساخت نسخه های ریمستر بازی ها ارائه کرده است. این ویدئو روند کار اعضای کمپانی بلوپوینت روی آخرین پروژه در حال اقدام این کمپانی یعنی بازی Shadow of the Colossus را نشان می دهد.
دانلود ویدئو از آپارات
در این ویدئو یکی از اعضای کمپانی بلوپوینت به نام  رندل لاو (Randall Lowe) از روش خاص و منحصربه فردی که این کمپانی برای ساخت هرکدام از ریمسترهای خود به کار برده می گوید. کمپانی بلوپوینت معمولاً سعی دارد با اضافه کردن المان های جدید به بازی های قدیمی، نسخه جدید و منحصربه فرد خود از آن بازی ها را ارائه کند. هرچند برای انجام این کار و اعمال هرگونه تغییر، اعضای تیم ابتدا باید تحقیقات گسترده ای پیرامون نسخه اورجینال بازی انجام دهند تا این تغییرات ایجاد شده با نسخه اصلی بازی نیز هم خوانی داشته باشند.
علاوه بر موضوعات بالا، این ویدئوی تازه منتشر شده اطلاعات جالب و مفیدی را در اختیار علاقه ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@