«پنو»، رقیب ایرانی سرسخت برندهای پوشاک اروپایی و ترک

دریافت خبر : چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶
«پنو»، رقیب ایرانی سرسخت برندهای پوشاک اروپایی و ترک
نخستین حضور این برند در هشتمین جشنواره ملی مد و لباس در تهران در جایگاه، در ویترین ملی بود که نمایشی قدرتمند از تولیدات ایرانی را به تماشای مراجعان گذاشت. حضور برند ایرانی در این حد و اندازه نویدی خوش آهنگ برای تولید ملی خواهد داد که می توان از ایرانیان توقعی فراتر از مرزها داشت و جایگزین برندهای خارجی در ایران میسر است.

برند ایرانی پنو (PENO)، برای رقابت با رقبای خارجی موجود در بازار پوشاک ایران، وارد بازار شده و امید است نوید آغاز موفقیت برای دیگر برندهای داخلی در مواجهه با دنیای خرده فروشی مدرن باشد.
شاید تا چند سال پیش با هجوم سرسختانه برندهای ترک به ایران و دیگر برندهای عمومی اروپایی، کمتر کسی فکر می کرد که دیگر تولید ایرانی توان ایستادگی در برابر تنوع و پیچیدگی قیمت گذاری های آنها را داشته باشد. این حضور فراگیر آنها در کنار اتفاق های خوب، موجب سرخوردگی برندهای داخلی که خود را آماده این تقابل نمی دیدند شده بود، اما اکنون شاید حضور یک بازیگر جدید در این بازار پر زرق و برق، امیدی بزرگ را برای تمامی فعالان این صنعت و مشتری ایرانی ایجاد کند.
هشت ماه پیش (تیرماه 1397)، جرقه های خلق این برند جدید که ابعادی بسیار بزرگ تر از آنچه در ایران تاکنون به عنوان فروشگاه یک برند در نظر گرفته شده بود ایجاد شد. نام این برند براساس مشاهده ای از یک روستای کوچک به نام پنو انتخاب شد، روستایی در استان گلستان، منطقه گالیکش، در گذشته استان گلستان منطقه ای بسیار ناب جهت کاشت پنبه به شمار می رفت، تا آنجا که به پنبه ...

[ مشاهده متن کامل «پنو»، رقیب ایرانی سرسخت برندهای پوشاک اروپایی و ترک تابناک ]