آغاز بازسازی باند چپ فرودگاه مهرآباد در سال آتی

دریافت خبر : سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 1:12
آغاز بازسازی باند چپ فرودگاه مهرآباد در سال آتی
بهسازی باند 29 راست مهرآباد، سخت ترین پروژه شرکت فرودگاه ها بود.

سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه ها با ابراز خرسندی از پایان پروژه بهسازی باند 29 راست فرودگاه مهرآباد تاکید کرد: این طرح، سخت ترین پروژه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بود که در حین عملیاتی بودن فرودگاه با تلاش و کار شبانه روزی انجام شد.
به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا زحمتکشان بابیان این مطلب عنوان کرد: در زمان انجام پروژه بهسازی باند 29 راست، ماشین آلات در دل فرودگاه حرکت می کردند و به دلیل عملیاتی بودن باند 29 چپ با محدودیت های زیادی مواجه می شدیم و گاه ناچار به کار شبانه روزی بودیم.
سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه ها افزود: این پروژه بدون وقفه در پروازها با هماهنگی و همکاری خوب کارکنان این اداره کل و اداره کل کنترل ترافیک هوایی و کارکنان فرودگاه مهرآباد به سرانجام رسید.
زحمتکشان هم چنین گفت: باند 29 راست فرودگاه مهرآباد سومین باند بتنی کشور پس از رامسر و تبریز و دومین باند بتنی فعال شده است. باند بتنی نسبت به باند آسفالت مقاومت بیش تری در مقابل نیرویی که هواپیما به زمین وارد می کند، دارد.
وی هزینه اجرای طرح را 1200 میلیارد ریال اعلام کرد و توضیح داد: پروژه بازسازی باند 29 راست فرودگاه مهرآباد در شهریورماه 1394 و به روش EPC با مشارکت شرکت خانه گستر گیل و مشاور ایمن راه آغاز شد. عملیات اجرایی پروژه بر روی باند به طول تقریبی چهار کیلومتر و با عرض 60 متر (45 متر عرض اصلی باند در 9 لاین پنج متری به همراه 15متر شانه در طرفین) و 16 تاکسی وی ارتباطی عمود بر باند انجام شده و روسازی باند متشکل از یک لایه تثبیت شده باسیمان به ضخامت 25 سانتیمتر و رویه بتنی ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@