#بودجه_سال_۹۸

#تظاهرات_پاریس

#بسته_حمایتی_دولت

#طرح_زوج_و_فرد

#افزایش_حقوق_کارمندان

#شهرداری_تهران

#خاشقجی

#لیگ_برتر_فوتبال

#حمایت_از_کالای_ایرانی

#طرح_ترافیک

#کره_شمالی

#ترامپ

#برجام

#قیمت_ارز_و_طلا

خدمات پس از فروش ، ابزار تبلیغ و بازاریابی برخی شرکت ها

دریافت خبر : چهار‌شنبه 23 آبان 1397 ساعت 10:2
خدمات پس از فروش ، ابزار تبلیغ و بازاریابی برخی شرکت ها

به گزارش خبرگزاری مهر ، سید محمد علی امامی در این کنفرانس با ابراز تاسف از این که برخی شرکت ها خدمات پس از فروش را ابزاری برای تبلیغات و بازاریابی می دانند، تصریح کرد: نمی توان به خدمات پس از فروش به عنوان خدمات سطحی نگاه کرد زیرا امروزه مشتریان آگاه تر شده اند.
در ادامه از چهره های فعال در حوزه خدمات پس از فروش در دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تقدیر شد.
این کنفرانس هر سال با هدف تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می شود.
بررسی راهکارهای ارتباط با مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش، زنجیره تامین در دفاتر خدمات پس از فروش،نقش خدمات پس از فروش در بهره وری و توسعه بازار، راهکارهای ارایه خدمات پس از فروش در تحریم ها، تامین مالی در پروژه های خدمات پس از فروش، راهکارهای توسعه ملی از طریق ارایه خدمات سراسری از جمله محورهای این کنفرانس بود.

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@