رشد قابل توجه قابلیت اطمینان محصولات پژو

پول و تجارت پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۴

تاریخ: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
در: پژو
بنا به گفته ی پژوی فرانسه، قابلیت اطمینان محصولات این شرکت در سال های اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته و همین امر باعث شده مطالبه گارانتی محصولات کاملاً کاهش یابد.
ژان فیلیپ ایمپاراتو رئیس پژو در مصاحبه با Car Advice گفته که درخواست گارانتی و هزینه های تعمیرات این خودروساز تا دوسوم کاهش یافته است. ایمپاراتو گفته است:
در ۶ سال گذشته، میزان مشکلات کیفیتی محصولات ما تا دوسوم کاهش یافته و وضعیت مشابهی هم درباره ی هزینه های تعمیراتی وجود داشته است.
محصولات پژو و همچنین خودروهای دیگر خودروسازان فرانسوی خیلی به خاطر کیفیت و قابلیت اطمینان بالا شناخته نمی شوند. البته نظرسنجی اخیر کیفیت جی دی پاور در بریتانیا نشان داده که پژو بهترین کیفیت دنیای واقعی را داشته و کمترین میزان شکایات مشتریان در میان ۱۱۵۰۰ نفر از افرادی که مالک خودرویی ۱ تا ۳ ساله بوده اند ثبت شده است.
این نظرسنجی تعداد مشکلات تجربه شده به ازای هر ۱۰۰ دستگاه خودرو را اندازه گرفته و هرچه عدد به دست آمده کمتر باشد نشان دهنده ی عملکرد بهتر است. از جمله فاکتورهای دخیل در این مطالعه می توان به بدنه ی خودرو، تجربه ی سواری، تجهیزات/کنترل ها/صفحات نمایش، سیستم صوتی/ارتباطی/سرگرمی/ناوبری، صندلی ها، بخاری و کولر، کابین و پیشرانه و گیربکس اشاره کرد. محصولات پژو به ازای هر ۱۰۰ دستگاه خودرو ۷۷ مشکل گزارش شده داشته اند که کاملاً پایین تر از حد متوسط ۱۱۹ مشکل به ازای هر ۱۰۰ دستگاه خودرو است.
این خودروساز فرانسوی معتقد است بهبود کیفیت و قابلیت اطمینان محصولاتش می تواند به افزایش فروش آن در بازارهای مختلف به ویژه استرالیا کمک کند.
...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار