اصلاح طلبان همه سوء مدیریت هایی را که به رقبا نسبت می دادند مرتکب شدند

دریافت خبر : دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 0:8
اصلاح طلبان همه سوء مدیریت هایی را که به رقبا نسبت می دادند مرتکب شدند
بسیاری از ادعاهایی که مدعیان اصلاح طلبی از باب رقیب هراسی انتخاباتی مطرح می کردند، در عملکرد اقتصادی خودشان نمود پیدا کرده است.

به گزارش مشرق ، روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:
به گزارش جهان نیوز رقیب هراسی از جمله تاکتیک های انتخاباتی اصلاح طلبان از ابتدای امر بوده است. در زمان انتخابات سال ۱۳۷۶ ناطق نوری که رقیب رئیس دولت اصلاحات بود و امروز به عنوان «شیخ نور» و همپیمان ائتلافی اصلاح طلبان به شمار می رود، گرفتار همین تاکتیک شد.
وی در بخشی از کتاب خاطرات خود در این باره می نویسد: «جنگ روانی علیه من بسیار شدید بود و متأسفانه کسی هم این ها را پیگیری نکرد. بیشترین تهمت ها به من زده شد و انعکاس آن به این صورت بود که دیگران خیلی مظلوم واقع شدند. مثلاً اینکه اگر فلانی بیاید، مثل طالبان عمل می کند.
آنها با تبلیغات خود فرصت فکر کردن و اندیشیدن را از مردم گرفتند که این از مصادیق استثمار فکری است!»
یکی از حربه های تبلیغاتی رسانه های زنجیره ای در انتخابات سال ۹۶ قیمت دلار بود و رسانه های زنجیره ای اصلاح طلبان در ایام تبلیغات انتخاباتی مردم را از اوج گرفتن دلار در صورت شکست روحانی و پیروزی رئیسی یا قالیباف می ترساندند.
روزنامه اصلاح طلب تعادل اردیبهشت ماه ۹۶ در گزارشی از دلار ۶ هزار تومانی در صورت انتخاب رئیسی و قالیباف خبر داده بود. اخیراً هم غرویان روحانی حامی دولت مدعی شد اگر رئیسی رئیس جمهور بود دلار تا حدود ۴۰ هزار تومان افزایش می یافت.
از سوی دیگر مردم هنوز اسم رمز «ونزوئلاهراسی» را در انتخابات فراموش نکرده اند.
جلایی پور گفته بود اگر همین آقای جلیلی بیاید ایران در عرض ۴ سال ونزوئلا می شود و وضع معیشتی به هم می ریزد.
همچنین « عبدالله رمضان زاده » سخنگوی دولت اصلاحات- دی ۹۶ - در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفت: «ما همین ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@