استخدام کارشناس امور کارگزینی و رفاه در شرق تهران

دریافت خبر : پنجشنبه 26 مهر 1397 ساعت 6:25

یکی از موسسات معتبر واقع در شرق استان تهران (شهر جدید پردیس) برای تصدی شغل کارشناس امور کارگزینی و رفاه به صورت تمام وقت با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
عنوان شغلی توضیحات
کارشناس امور کارگزینی و رفاه
تحصیلات:
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت (گرایش های منابع انسانی، دولتی، بازرگانی، صنعتی، اجرایی، مالی، آموزشی و MBA)، مهندسی صنایع
تجربه:
حداقل ۲ سال در زمینه امور اداری و کارگزینی
سایر شرایط:
تسلط بر قانون کار، تامین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مرتبط  دارا بودن تجربه و خلاقیت در طراحی برنامه های مرتبط با امور رفاه کارکنان  آشنایی با نرم افزار اداری چارگون (حضور و غیاب، پرسنلی و حقوق و دستمزد) مسلط بر Word، Excel، Powerpoint

 از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه کاری خود را حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۸/۰۵ به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
آدرس ایمیل: Jazb.MP@chmail.ir

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@