#کارت_سوخت

#جلیقه_زردها

#یارانه_نقدی

#جام_ملت_های_آسیا

#بودجه_سال_۹۸

#تظاهرات_پاریس

#طرح_زوج_و_فرد

#افزایش_حقوق_کارمندان

#خاشقجی

#لیگ_برتر_فوتبال

#حمایت_از_کالای_ایرانی

#طرح_ترافیک

#کره_شمالی

#ترامپ

#برجام

#قیمت_ارز_و_طلا

تقویت بورس کالا در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان است

دریافت خبر : سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 19:58
تقویت بورس کالا در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان است

معاون وزیر صنعت نکته مهم لزوم تقویت بورس کالا به منظور تامین نیاز مصرف کنندگان دائمی ورق است. به طوری که هر مقدار سیستم مچینگ در بورس کالا محدود شود، خلاف قواعد بین المللی رفتار کرده ایم چراکه در دنیا قراردادهای بلند مدت به منظور تامین نیاز مستمر وجود دارد. در حال حاضر نیز فولاد مبارکه تا ۴۰ درصد ورق گرم را در تالار بورس عرضه می کند و مصرف کنندگان دائمی نیز مواد مورد نیازشان را از سیستم مچینگ تامین می کنند.به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سرقینی در نشست شورای گفتگو گفت: بهترین پیشنهاد برای حل مشکلات صنایع پایین دستی، پایش بهین یاب است به طوری که با تقویت بهین یاب باید زمینه ثبت سفارش خرید در بورس براساس ظرفیت مصرف کنندگان فراهم شود تا با این کار به طور اتوماتیک شاهد کاهش تقاضا و قیمت های متعادل تر در بازار ورق باشیم.وی گفت: طی ۵ سال گذشته شاهد اختلاف میان سندیکای لوله و پروفیل و فولاد مبارکه هستیم که در این زمینه تغییرات موضوع سندیکا در مقاطع مختلف منطقی به نظر نمی رسد.معاون امور معادن وصنایع معدنی وزارت صنعت عنوان کرد: همچنین سندیکای لوله و پروفیل که دیروز از عرضه حداکثری فولاد مبارکه در بورس کالا سخن می گوید، در گذشته طی نامه ای خواستار عرضه ۱۰ درصدی ورق در تالار بورس و عرضه ۹۰ درصدی در مچینگ بوده که این تغییرات مواضع سندیکا به هیچ عنوان منطقی و قابل قبول نیست.وی گفت: سندیکا یکبار به طور مشخص در مورد میزان عرضه ورق در تالار و سیستم مچینگ تصمیم بگیرد تا موضوع را بررسی کنیم

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@