سیطره موقت سونی بر بازار دوربین های بدون آینه

دریافت خبر : جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 9:47
سیطره موقت سونی بر بازار دوربین های بدون آینه
سونی که در حوزه ی دوربین های دیجیتال توفیق چندانی نداشته، توانسته است با دوربین های بدون آینه ی خود توجه حرفه ای ها را جلب کند.

در رقابتی که بین برترین های صنعت عکاسی یعنی کانن ، نیکون و سونی در جریان است، اخیرا سونی موفق شده توجه بیشتری را به خود جلب کند.  بلومبرگ به تازگی گزارشی را منتشر کرده که در آن از احیای سونی به واسطه ی دوربین های بدون آینه ی آن سخن گفته و اذعان داشته که سونی در حال جلب توجه عکاسان حرفه ای است.
سونی موفق شده است در رقابت دوربین های بدون آینه، به لطف دوربین های بدون آینه ی فول فریمی که عرضه کرد، از کانن و نیکون به میزان قابل توجهی پیشی بگیرد. دو شرکت یادشده بیشتر ترجیح دادند تمرکز خود را بر بازار محدود دوربین های DSLR بگذارند و درنتیجه، سونی تقریبا بازار ۳.۲ میلیارد دلاری تجهیزات عکاسی حرفه ای را به کانن و نیکون واگذار کرده است.
با این وجود، این واگذاری به کندی اتفاق می افتد؛ چرا که عکاسان حرفه ای کاربران وفاداری هستند که ترجیح می دهند از تجهیزات نام آشنایی که کیفیت آن ها اثبات شده است استفاده کنند. همچنین، لنزهای قابل تغییر که هزینه ی زیادی هم در بر دارند، بخش دیگری از وابستگی این کاربران به برندی خاص است.
برخی کاربران حرفه ای از این گلایه دارند که سونی در عرضه ی لنزهای جدید سستی به خرج می دهد و از این جهت نسبت به پشتیبانی کاربری در مقایسه با کانن و نیکون عملکرد ضعیف تری دارد.
Sony سخت در تلاش است که هم در عرضه ی لنزهای جدید و هم بهبود تجهیزات موجود عملکرد بهتری داشته باشد. نیرویوکی ماتسوشیتا ، مدیر برنامه ریزی محصولات سونی می گوید: «ما از ابتدا می دانستیم که دوربین های سونی توجه حرفه ای ها را جلب خواهد کرد.»

به گزارش بلومبرگ، تمرکز سونی بر ساخت سنسور تصویر و سیطره بر این بازار باعث افزایش سود این شرکت ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@