در تولید محتوا و اقناع مردم موفق نبودیم/بکارگیری الگوی رسانه ای دهه شصت، در دهه نود اشتباه است

دریافت خبر : چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶

اولین نشست از سلسله نشست های چهل سال با رسانه ها، تحت عنوان رسانه و فرهنگ عمومی با حضور جمعی از کارشناسان رسانه ای، در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین برنامه از برنامه های «چهل سال با رسانه» عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۹ آبان) با موضوع رسانه ها و فرهنگ عمومی، با حضور علیرضا دباغ (مدرس دانشگاه)، احمد بخارایی (عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور)، محمد خدادی (مدیرعامل پیشین خبرگزاری ایرنا)، سیدمحمد حسینی (وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم) و محمدجواد حق شناس (رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران) در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.
علیرضا دباغ، مدرس دانشگاه و مجری برنامه چهل سال با رسانه؛ با اشاره به این موضوع که فرهنگ یکی از مسائل بسیار پیچیده است، گفت: تعریف متحدی درباره فرهنگ وجود ندارد چراکه این موضوع بسیار پیچیده است.
تعریف واحدی از فرهنگ وجود ندارد
در ادامه سیدمحمد حسینی؛ وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم، با اشاره به تعریف فرهنگ، گفت: اختلاف دیدگاه بسیاری در تعریف فرهنگ وجود دارد اما آنچه که در ...

[ مشاهده متن کامل در تولید محتوا و اقناع مردم موفق نبودیم/بکارگیری الگوی رسانه ای دهه شصت، در دهه نود اشتباه است ایلنا ]